Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Tomorrow is the Day!!

Av Sandra - 20 oktober 2010 19:51

I morgon torsdag ska jag börja ta tag i min kost för att sedan börja ta tag i träningen igen den 27/10. Men det måste börja med kosten igen..


Har fallit tillbaka in old habbits vilket inte är så bra... Så mycket godis har det blivit och annat skit och det börjar kännas nu i kroppen,

* Är trött

*Är grinig

*Är sötsugen konstant.

Men nu får det bli slut på det, Så i morgon ska jag köpa batterie till  min digitala våg för att börja väga upp kosten och skriva i min kalloribok för att hålla koll på kallori intaget.


Det är nu min fitness träning är på g, Längtar tills att kunna få trimma kroppen så som jag vill ha den..:)


Stora Målet:

Att få en Fitnesskropp och eventuellt tävla i Fitness.


Delmål:

Få en trimmad kropp

Få en bättre kondition

Få en balanserad kost


Detta kommer att kräva mycket tålamod och vilja samt kraft till att klara, därför tänkte jag för att peppa mig själv och kanske ge andra tips och råd till mat och tankesätt.


Jag känner själv nu att jag är redo och skippa denna osunda livstilen och är nu redo till att ta steget att bli en mer hälsosam person.


Dock måste jag också införskaffa mig.

* Kylväska att ha till jobbet eftersom vi inte har kylskåp.   

* Ny sportbh

* Eventuellt en Crosstrainer att ha här hemma att köra på morgonen vid tvn.

* Praktiska Matlåder ( Lagom stora )

* Digitalkamera


Jag kommer att lägga upp mått och vikt för att sedan stämma av varannan vecka.

I morgon ska vikt och mått komma upp:)


Hoppas ni också kan få inspiration till att göra samma sak, eller om ni redan håller på kan ni alltid slänga in en kommentar kan vi ju alltid dela erfarenheter eller tips på olika saker:)


CYa


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 24 oktober 2010 10:11

Kan inte låta bli att fantisera mig bort i träning, Längtar så jävla mycket. På onsdag efter Jobbet klockan 15.00 ska jag köra 1 timmes konditionspass på crosstrainer, jag tror det räcker som första dagen:) Sen kan jag ju köra benpass och magpa...

Av Sandra - 24 oktober 2010 09:38


Frukost: Blue Kick 1-2 pers. Ingredienser: 1 dl Björnbär 0,5 krm chili 1,5 tsk Kanel 2 dl Gogreen havredryck el sojadryck + kalcium 1 dl blåbär Mixa allt och servera. Är du en person kan du låta hälften vara kvar i någon...

Av Sandra - 23 oktober 2010 23:18

Ja! Hmm jag sa ju att jag skulle skriva va det i torsdags eller fredag?! Minns inte men skit samma jag har dock inte hunnit skriva någonting förens nu, tyvärr.   Jag har dels umgåts med min mamma som hälsade på mig här i torsdags, då åkte vi ...

Av Sandra - 19 oktober 2010 18:11

Längtar!   Nu kanske ni undrar vad jag längtar till, men jag längtar verkligen att få sätta igår med träningen igen efter min bröstoperation, samt att jag längtar att få börja jobba igen. Det är ju så fruktansvärt tråkigt att bara vara hemma och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards